دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1395 - 15:43

کارگاه آموزشی  تکنیک‌های استقرار و کمپ زنی در طبیعت برگزار می شود

اولین کارگاه آموزشی رایگان بقا در طبیعت  با عنوان «تکنیک‌های استقرار و کمپ‌زنی در طبیعت»  توسط خانه طبیعت گردی ایران و با همکاری باشگاه فرهنگ و طبیعت در مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.
کد خبر : 115599

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد، کارگاه آموزشی تکنیک‌های استقرار و کمپ زنی در طبیعت از ساعت 17 تا 20 روز چهارشنبه 17 شهریور ماه در محل سالن اجتماعات موزه ملت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ویژه علاقه‌مندان به سفرهای ماجراجویانه در طبیعت برگزار می‌شود.


این کارگاه با هدف آشنایی با مباحث مقدماتی تکنینک‌ها و فنونی که هر طبیعت‌گردی در شرایط سخت و با کمترین امکانات با آن مواجه می‌شود اجرا خواهد شد. تکنیک‌های برقراری کمپ، روش‌های افروختن آتش، تصفیه طبیعی آب، خوراک و پخت و پز در سفر و طبیعت و جهت‌یابی بدون ابزار از جمله عناوینی هست که در این کارگاه و توسط عرفان فکری و عباس جندقی که هر دو از فعالان طبیعت‌گردی هستند، تدریس خواهد شد.


بقا در طبیعت، سطوح مختلفی دارد، در سطح پایین تر شامل تکنیک‌های خلاقانه‌ای است که باعث می‌شود در سفر و طبیعت‌گردی، با بکار بردن آن تکنیک‌ها راحتی سفر را چند برابر کنیم، در سطوح بالاتر منظور از بقا در طبیعت، هنر زنده ماندن در شرایط سخت است که شامل تکنیک‌هایی است که باعث می‌شود در سخت‌ترین شرایط و با کمترین امکانات، جان خود و همسفرانمان را نجات بدهیم


علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب سایت در این رویداد ثبت نام کنند. به شرکت کنندگان در این برنامه از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گواهی آموزشی ارایه خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته